Motoryzacja | |
---|---|
1.0 MPI Monte Carlo | |
1.0 TSI Monte Carlo | |
1.0 TSI Monte Carlo | |
1.5 TSI Monte Carlo |
Motoryzacja | Skrzynia biegów | Rodzaj paliwa | Max. moment obrotowy Nm | Moc kW | Zużycie paliwa w cyklu mieszanym l/100km | Emisja CO2 g/km | Max. prędkość km/h | Przyspieszenie s do 100 km/h | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.0 MPI Monte Carlo | 5-biegowa manualna | Benzynowy | 93 | 59 | 5.20 - 5.40 | 119.00 - 123.00 | 175 | 15.70 | ||||
1.0 TSI Monte Carlo | 6-biegowa manualna | Benzynowy | 200 | 85 | 5.10 - 5.50 | 114.00 - 124.00 | 202 | 9.30 | ||||
1.0 TSI Monte Carlo | 7-biegowa DSG | Benzynowy | 200 | 85 | 5.20 - 5.60 | 119.00 - 128.00 | 202 | 9.70 | ||||
1.5 TSI Monte Carlo | 7-biegowa DSG | Benzynowy | 250 | 110 | 5.50 - 5.80 | 124.00 - 132.00 | 222 | 8.00 |
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Škoda zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %). Z uwagi na ograniczenia technik drukarskich lub parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, kolory przedstawione w niniejszym materiale mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.
W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Partnerem Marki Škoda
Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Škoda są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów Škoda sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.skoda-auto.pl/swiat-skody/recycling-samochodow
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w Rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC.
O szczegóły zapytaj Partnera Marki Škoda
Pod tekstem TABELA z danymi zużycia paliwa i emisji w cyklu mieszanym per model Pod tabelą z danymi dodatkowo "Dane na podstawie świadectw homologacji typu"
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Więcej informacji nt. zasięgu i czasie ładowania sprawdź na stronie https://www.skoda-auto.pl/apps/charging/.