Decyzja o produkcji czwartej generacji modelu Superb w fabryce marki Volkswagen w Bratysławie została ogłoszona w listopadzie 2020 roku. Posunięcie to jest częścią projektu Beta+, mającego na celu wykorzystanie synergii w sieci produkcyjnej i dalsze zwiększanie wydajności. Škoda była odpowiedzialna za cały rozwój modeli Superb i Volkswagen Passat, które będą produkowane na tej samej linii.
Przenosząc produkcję modelu Superb do Bratysławy, marka tworzy moce produkcyjne dla dodatkowych egzemplarzy Škody Octavia w zakładzie w Kvasinach (zaczynając od lata 2024 roku). Dodatkowo, pozwoli to na budowę większej liczby pojazdów z napędem elektrycznym w fabryce w Mladá Boleslav.
Produkcja Škody Superb na Słowacji rozpoczyna się od części karoserii, z których wiele jest tłoczonych w Bratysławie, a następnie transportowanych do nowej hali produkcyjnej. Hala była pustostanem i przeszła całkowitą transformację w ramach projektu Beta+. W ciągu niecałych dwóch lat Škoda zainstalowała w niej ponad 500 najnowocześniejszych robotów, systemów sterowania i sprzętu do klejenia, a także wdrożyła nowych dostawców. Ponadto kompleksowo zmodernizowano halę montażową: linia, na której nowe modele zostały płynnie zintegrowane z działającą produkcją samochodów Volkswagen i Škoda, nie była wcześniej wykorzystywana do budowy modeli z napędem hybrydowym typu plug-in. Przebudowa hali montażowej obejmowała instalację urządzeń automatyki i technologii obsługi, systemów kamer przemysłowych oraz dalsze aktualizacje na całej linii montażowej. Dodatkowo, obszar produkcji podwozi został rozszerzony o pakiety akumulatorów do pojazdów elektrycznych.
W zakładzie w Bratysławie znaczące i przynoszące wymierne korzyści dla środowiska zmiany przeszła również lakiernia. Przykładem są nowe kabiny lakiernicze wyposażone w zaawansowane systemy cyrkulacji powietrza i możliwość wychwytywania lotnych związków organicznych, stanowiące kolejny krok w kierunku bardziej przyjaznej dla środowiska produkcji.