Sukces to rezultat nieustannego zaangażowania marki Škoda w dostarczanie najwyższej jakości pojazdów, które odpowiadają na rosnące potrzeby i oczekiwania klientów. Škoda Octavia, znana ze swojej niezawodności, innowacyjnych technologii oraz wyjątkowego komfortu jazdy, zyskała jeszcze większe uznanie wśród polskich kierowców.
- Octavia pracowała na swój sukces latami. To samochód, który zdefiniował ten segment. Trafia w potrzeby klienta indywidualnego, małego przedsiębiorcy i dużych flot. Równolegle ze sprzedażą ostatnich sztuk poprzedniej wersji, zaczynamy zbierać zamówienia na nowy model po faceliftingu. Nowa Škoda Octavia poza zamianą stylistyki zyskała szereg innowacji, w tym najnowsze multimedia. Stąd również będzie skutecznie rywalizować na rynku i spodziewam się, że na pierwszym miejscu będziemy ją oglądać coraz częściej – mówi Michał Bajon, Dyrektor Sprzedaży marki Škoda.
Škoda kontynuuje swoje działania na rzecz innowacji i zrównoważonego rozwoju, wprowadzając nowe technologie i rozwiązania, które mają na celu nie tylko poprawę komfortu jazdy, ale także zmniejszenie wpływu na środowisko. Model Octavia jest dostępny w wersjach z nowoczesnymi silnikami benzynowymi, wysokoprężnymi oraz hybrydowymi, co pozwala klientom na wybór najbardziej odpowiedniego dla siebie rozwiązania.
Wprowadzone w tym roku na rynek nowe wersje Liftback i Combi kultowego modelu otrzymały odświeżony wygląd, który obejmuje zmieniony grill i nowe reflektory Matrix LED drugiej generacji. Bogate standardowe wyposażenie oferuje między innymi dwustrefowy system Climatronic. Ponadto zwiększono udział ekologicznych materiałów we wnętrzu. Model wyposażono w dodatkowe systemy bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, które zwiększają bezpieczeństwo aktywne i pasywne, a nowa struktura gamy zapewnia dodatkowe opcje indywidualizacji.