Dzięki Powerpass możesz ładować swoją elektryczną Škodę praktycznie wszędzie. Wystarczy jedna karta i jedna aplikacja, aby:
Najpierw wybierz taryfę ładowania, która najbardziej Ci odpowiada. Do wyboru są taryfy Charge Free, Simply Charge i Charge Faster. Jeśli nie masz pewności, która z nich jest dla Ciebie najlepsza, możesz dowiedzieć się więcej o taryfach poniżej. Upewnij się, że sparowałeś numer VIN swojego pojazdu z usługą Powerpass, aby odblokować specjalne oferty taryfowe i Plug&Charge.
*Aktualne ceny na 01.07.2024 zgodnie z taryfikatorem usługodawcy Elli. Po więcej informacji zajrzyj na: https://www.elli.eco/en/home.
** Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi. Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
*** Funkcja Plug & Charge odnosi się do pojazdów z rodziny ENYAQ z najnowszym oprogramowaniem ME3. Proces ładowania można wygodnie rozpocząć w kompatybilnych punktach. Wystarczy podłączyć kabel ładujący. Samochód jest automatycznie identyfikowany w punkcie ładowania.
**** Abonament można zmienić w zależności od preferencji i potrzeb. Klient nie jest związany jednym planem.
1. Zainstaluj aplikację MyŠkoda
2. Wybierz plan
3. Sparuj kartę Powerpass
4. Rozpocznij ładowanie
Powerpass zapewnia dostęp do kompleksowej sieci ładowania. Skorzystaj z mapy ładowania w aplikacji, aby znaleźć obsługiwane stacje ładowania.
Możesz wybrać jeden z trzech planów - Charge Free, Simply Charge i Charge Faster. Sprawdź, który plan jest dla Ciebie najlepszy.
Taryfa zapewnia dostęp do stacji ładowania w całej Europie. Samo ładowanie nie jest objęte planem. Za energię zużytą do ładowania samochodu płaci się oddzielnie, na podstawie rzeczywistego zużycia. Szczegóły oferty dostępne są w aplikacji MyŠkoda i dostępnym powyżej kalkulatorze taryf.
W aplikacji MyŠkoda, podczas wybierania planu. Ponadto wraz z domową ładowarką Škoda iV wysyłamy dwie karty Powerpass.
Tak, potrzebujesz karty, ponieważ wiele punktów ładowania nie jest jeszcze w stanie połączyć się z aplikacją.
Sprawdź w aplikacji MyŠkoda, czy masz aktywną subskrypcję i czy karta RFID jest sparowana i ustawiona jako domyślna do ładowania. Jeśli aplikacja nie działa, użyj karty RFID do uwierzytelnienia i ładowania. Jeśli problem się powtarza, skontaktuj się z obsługą klienta, korzystając z danych kontaktowych na karcie RIFD lub w aplikacji.