Twoje zadowolenie z naszych usług w obszarze Obsługi Posprzedażnej jest naszym priorytetem. Dlatego po wizycie w serwisie prosimy Cię o podzielenie się swoją opinią. Twoje uwagi i sugestie są dla nas bezcenne, ponieważ pomagają nam nieustannie się doskonalić i jeszcze lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby.
Każda opinia, którą otrzymujemy, jest dokładnie analizowana, tak byśmy mogli wprowadzać realne zmiany i udoskonalenia. Dzięki Twojemu zaangażowaniu możemy sprawić, że każda wizyta w serwisie ASO Skody, będzie jeszcze bardziej satysfakcjonująca.
Zachęcamy Cię do pozostawienia swojej opinii po każdej wizycie. Twoje zdanie ma dla nas ogromne znaczenie i jest kluczowe dla naszego rozwoju. Dziękujemy za Twoje zaufanie i wsparcie oraz za to, że jesteś z nami.
• Każdorazowo po (Twojej) wizycie serwisowej, otrzymasz ankietę (nastąpi to pod warunkiem, że wyrazisz zgodę na kontakt posprzedażny i kwota Twojego zlecenia przekroczy 300 zł netto).
• Badania są prowadzone przez Instytut Badawczy na zlecenie Volkswagen Group Polska, drogą mailową i/lub przez SMS.
• Linki są długie i odkryte, aby zapewnić bezpieczeństwo i transparentność oraz wiarygodność co do ich pochodzenia.
• Adres z którego otrzymasz ankietę mailową, to: skoda.serwis@mindsandroses.pl
• Ankieta jest zazwyczaj przesyłana w kolejnym dniu roboczym po Twojej wizycie serwisowej.
• Ankieta jest ważna 14 dni
• W przypadku braku jej wypełnienia po 7 dniach otrzymasz przypomnienie.