Zależy nam na Twojej opinii

Drogi Kliencie marki Škoda.

Twoje zadowolenie z naszych usług w obszarze Obsługi Posprzedażnej jest naszym priorytetem. Dlatego po wizycie w serwisie prosimy Cię o podzielenie się swoją opinią. Twoje uwagi i sugestie są dla nas bezcenne, ponieważ pomagają nam nieustannie się doskonalić i jeszcze lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby.

Każda opinia, którą otrzymujemy, jest dokładnie analizowana, tak byśmy mogli wprowadzać realne zmiany i udoskonalenia. Dzięki Twojemu zaangażowaniu możemy sprawić, że każda wizyta w serwisie ASO Skody, będzie jeszcze bardziej satysfakcjonująca.

Zachęcamy Cię do pozostawienia swojej opinii po każdej wizycie. Twoje zdanie ma dla nas ogromne znaczenie i jest kluczowe dla naszego rozwoju. Dziękujemy za Twoje zaufanie i wsparcie oraz za to, że jesteś z nami.

W jaki sposób możesz na pomóc?

• Każdorazowo po (Twojej) wizycie serwisowej, otrzymasz ankietę (nastąpi to pod warunkiem, że wyrazisz zgodę na kontakt posprzedażny i kwota Twojego zlecenia przekroczy 300 zł netto).

• Badania są prowadzone przez Instytut Badawczy na zlecenie Volkswagen Group Polska, drogą mailową i/lub przez SMS.

• Linki są długie i odkryte, aby zapewnić bezpieczeństwo i transparentność oraz wiarygodność co do ich pochodzenia.

• Adres z którego otrzymasz ankietę mailową, to: skoda.serwis@mindsandroses.pl

• Ankieta jest zazwyczaj przesyłana w kolejnym dniu roboczym po Twojej wizycie serwisowej.

• Ankieta jest ważna 14 dni

• W przypadku braku jej wypełnienia po 7 dniach otrzymasz przypomnienie.

O szczegóły dotyczące wysyłki ankiety zapytaj swojego doradcę serwisowego.